lauantai 29. toukokuuta 2010

Viikko vielä!

Jee, enää viikko lähtöön. Eilen vielä viimeiset suunnittelut ja To Do -listan päivitystä... Toki punaviinin vauhdittamana.

Uskomatonta, että reissu on jo niin lähellä. Ollaan kuitenkin suunniteltu koko hommaa jo melkein vuoden verran. Pikkasen jo jännittää, onhan tää kuitenkin kerran-elämässä-kokemus. Bongattiin ihan järjettömät festarit http://www.bonnaroo.com toi sattuis just sopivasti meidän aikatauluihin, mutta suolainen hinta pelottaa! Katsotaan, katsotaan, ehkä Jay Z esimerkiksi kutsuu meidät sinne VIP-vieraana.

Koska olen JUNIORI, niin en saa autoa reissulla ajaa, sen vuoksi vastuualueelleni kuuluu kuskien ja seurueen viihdytys. Spotify-listaa on koottu hädässä ja linkkaankin sen tänne ennen kuin lähdetään. Olen myös tunnettu siitä, että käyn autossa heti nukkumaan, nyt kuitenkin pitää skarpata tän asian kanssa... Mun omalla hankintalistalla on vielä sellanen sähäkkkä niskatyyny, kyllä sellanen nyt vaan pitää olla. Ja ehkä lentosukat, niin ei matkajalkaa turvota.

Mitä vielä? Noh, mä voin vetää jotkut esittelytekstit tänne, jos tätä lukee joku joka ei meitä niin tunne. Lukeeko? Ketä tätä lukee? Kommentteja alle!

Reissuun lähdössä:
Jussi, 30 v. Jussilla ei ole ajokorttia, mutta hyvänä puolena järjetön yleistieto, musiikkitieto ja kartanlukutaito.
Pirjo, jotain 30 v. Pirjo on kartta-ammattilainen, maanikko ja aina pörhöllään. Pirjo ajaa autoa, lukee karttaa ja meikkaa samaan aikaan täysin sujuvasti.
TuiKing, jotain 30 v. TuiKing aka Tuikkari aka TarkanMarkanTui(matafaking)King on formulakuskin veroinen kuski, joka pitää pään kylmänä ja kahvin kuumana aina ja tarvittaessa.
Maija, 23 v (eli mie). Noh, mä oon bailukapteeni, DJ, suursyömäri ja muutenvaan aika hullu.

Tällä hetkellä suurin huolenaihe on, miten helvetin paljon on mahdollista vahingossa LIHOA tuon matkan aikana? Oisko jollain jotain vinkkejä, miten burgeri vaihtuis välillä edes salaattiin?



Tässä kuva minusta lempipuuhissa Benin ja Jerryn kanssa.

1 kommenttia:

-m- kirjoitti...

Huikeeta reissua teille kaikille!! Mä seuraan täältä sit matkan etenemistä... Tuo mulle kaikkee kivaa Marc Jacobsia jne...

Lähetä kommentti